In dit artikel leggen we uit hoe je een kalender uitnodiging toevoegt aan je e-mailing. Ga binnen je evenement naar e-mailings
- Klik op het oogje achter de e-mailing die je al hebt aangemaakt of maak een nieuwe e-mailing aan
- Klik in de eerste stap (set up) het vinkje achter "Agenda (iCal link) toevoegen" aan
- Een agenda uitnodiging wordt nu bij je e-mailing meegestuurd
- Datum en tijdstip wordt automatisch op basis van de evenementdatum (instellingen van je evenement) opgehaald
- Titel wordt automatisch op basis van de evenementtitel (instellingen van je evenement) opgehaald
- Wie (organisator) wordt automatisch op basis van de evenementorganisatie (naam organisatie in evisit) opgehaald
- Het is niet mogelijk om een beschrijving toe te voegen aan de agenda uitnodiging
Test de mail altijd eerst met jezelf voordat je de e-mail daadwerkelijk verstuurd. Meer informatie hierover lees je in het artikel "Hoe test ik eenvoudig een e-mail?"
Tip: Stuur een kalender uitnodiging mee met de bevestiging na aanmelden en een laatste info e-mailing.