Hoe stuur ik een kalender uitnodiging mee?

In dit artikel leggen we uit hoe je een kalender uitnodiging toevoegt aan je e-mailing. Ga binnen je evenement naar e-mailings

  1. Klik op het oogje achter de e-mailing die je al hebt aangemaakt of maak een nieuwe e-mailing aan
  2. Klik in de eerste stap (set up) het vinkje achter "Agenda (iCal link) toevoegen" aan
  3. Een agenda uitnodiging wordt nu bij je e-mailing meegestuurd
    1. Datum en tijdstip wordt automatisch op basis van de evenementdatum (instellingen van je evenement) opgehaald
    2. Titel wordt automatisch op basis van de evenementtitel (instellingen van je evenement) opgehaald
    3. Wie (organisator) wordt automatisch op basis van de evenementorganisatie (naam organisatie in evisit) opgehaald
    4. Het is niet mogelijk om een beschrijving toe te voegen aan de agenda uitnodiging 

Test de mail altijd eerst met jezelf voordat je de e-mail daadwerkelijk verstuurd. Meer informatie hierover lees je in het artikel "Hoe test ik eenvoudig een e-mail?"
Tip: Stuur een kalender uitnodiging mee met de bevestiging na aanmelden en een laatste info e-mailing.