Ik kan iemand inscannen, maar er wordt geen badge geprint
Controleer of het toegangsbewijs een badge heeft
(.JPG afbeelding, zonder afbeelding kan er geen badge worden geprint)Controleer of je laptop/printer nog internet heeft
Controleer of ‘automatisch badge afdrukken’ in je app is aangevinkt
Refresh (ctrl+r) ‘’evisit for desktop’’
(de laatst gescande gast wordt hier weergegeven, je kan hier ook op herprint klikken)Controleer in je app of de juiste printer is geselecteerd
Ik krijg een foutmelding als ik iemands e-ticket scan
Controleer of deze persoon al de status ‘’aanwezig’’ heeft, dan is deze persoon namelijk al eerder binnen gescand. Een e-ticket is maar één keer te scannen.
Zoek deze persoon op in de gastenlijst (via het vergrootglas in de app) en controleer of hij/zij nog een geldig e-ticket heeft.
Laat je teamleider of contactpersoon met toegang tot app.evisit.nl in app.evisit.nl de geldigheid van dit e-ticket controleren (op welke dag is dit e-ticket geldig?) en pas dit eventueel aan (indien het verkeerd staat)
Iemand heeft geen e-ticket bij zich of kan hem niet vinden, wat te doen?
Klik op het vergrootglas in de app, zoek de betreffende persoon op, zet het vinkje onder toegangsbewijzen aan en klik op ‘’bevestigen’’ onderaan de pagina. De badge wordt automatisch afgedrukt.
Een andere optie is om via app.evisit.nl deze persoon op te zoeken in de gastenlijst, klik op het oogje en download zijn of haar e-ticket onder ‘tickets’’ (bestand downloaden).
Er wordt een badge geprint met een verkeerde naam of bedrijfsnaam. Wat te doen?
Laat je teamleider of contactpersoon met toegang tot app.evisit.nl de naam aanpassen en klik zelf in ‘evisit for desktop’ op ‘herprint badge’.
Tips:
Stel de laptop in dat hij niet in sluimerstand gaat
Houd tijdig in de gaten of er nog voldoende badge papier in de printer zit
Zet een prullenbak naast iedere printer zodat je het papier hierin kan doen
Gebruik een kapstok of haakjes voor de lanyards