In dit artikel leggen we je uit hoe het formulier van een evenement werkt. In evisit kun je 2 verschillende soorten formulieren maken, namelijk een aanmeldformulier en een enquêteformulier.
Aanmeldformulier
Het idee van een aanmeldformulier is dat gasten zich via dit formulier kunnen registreren voor een evenement. Wanneer een gast dit formulier invult komt hij of zij met zijn of haar gegevens in de gastenlijst met de status Aangemeld. Door in de gastenlijst te filteren op Status: Aangemeld kun je in één oogopslag zien wie zich allemaal heeft aangemeld voor je evenement.
Enquêteformulier
Om inzicht te krijgen wat de bezoekers van het event vonden en wat er eventueel verbeterd kan worden kun je een enquête/vragenlijst opstellen. De resultaten van deze enquête/vragenlijst kun je exporteren om vervolgens in één oogopslag te zien wat de resultaten zijn.
NB: Het is ook mogelijk per gast de enquête/vragenlijst-resultaten te zien. Dit kan in de gastenlijst (in de horizontale oranje balk) en door vervolgens op het oogje van de specifieke bezoeker te klikken.