In dit artikel leggen we je uit hoe je de gegevens van je evenement wijzigt.
1. Klik rechts op het oog-icoontje van het juiste evenement
2. Ga naar 'Instellingen' in de oranje horizontale menubalk bovenin
3. Klik op de oranje knop Bewerken van het element dat je wilt wijzigen
Event instellingen
Hier kun je de naam en datum van je evenement aanpassen.
Tags
Hier kun je de Tags die je bij dit evenement wilt gebruiken aanvinken.
Styling
Hier kun je de CSS styling voor de formulier(en) toevoegen.
E-Mailings
Hier kun je de afzender en het antwoordadres van je mailings invullen. En mocht je vanuit een eigen e-mailadres willen mailen kun je dit ook hier invullen. Let op; dit mailadres moet eerst geverifieerd worden.
Betalingen
Mocht het een betaald evenement zijn, kun je hier de betaalgegevens (BTW tarief, bedanktbericht en factuur) toevoegen.
Scan app
Mocht je bij dit evenement gaan scannen op locatie, kun je dat hier aanvinken.