Waar kan ik de status van mijn gast aanpassen?

In dit artikel leggen we je uit hoe je de status van één van je gasten kunt aanpassen. Je gasten zijn onderverdeeld in verschillende statussen:

  • Nieuw
  • Genodigd
  • Aangemeld
  • Afgemeld
  • Niet betaald
  • Aanwezig (was aanwezig op het evenement)
  • Afwezig (was niet aanwezig (no show) op het evenement)

De statussen van je genodigden wijzigen natuurlijk voortdurend en daarom wel zo handig als je ook zelf de status kan aanpassen. 

  1. Ga naar Gastenlijst in de horizontale menubalk bovenin
  2. Klik op het oog-icoontje achter de persoon waar je de status van wilt aanpassen
  3. Klik op de oranje knop Bewerken
  4. Selecteer de juiste status en klik op de oranje knop Opslaan
  5. De status van je gast is nu aangepast

LET OP! Wanneer je een gast wilt Afmelden en/of Verwijderen doe je dit door rechts bovenin op de button Overige acties te klikken. Op deze manier worden de tickets namelijk ook echt daadwerkelijk vrij gegeven (zie het artikel voor meer uitleg hierover).